niedziela, 2 czerwca 2013

Mój blog

Dzisiaj, 
2 czerwca roku pańskiego 2013 zaczynam pisać tego bloga.
Już od dawna myślę o tym, ale jakoś wcześniej mi nie wychodziło...
Zacznę od przedstawienia siebie:
Kobitka
Po 50-tce
Mieszkająca pod Warszawą
Dwoje dzieci
Mężatka
Lubiąca siebie i Ludzi!
Stąd narodził się pomysł na treść tego bloga – chcę podzielić się z Wami swoją wiedzą, doświadczeniem, zdobytymi wcześniej umiejętnościami. I wcale nie będzie to kolejny, tysięczny blog o modzie, strojach, itp... (choć też i tej tematyki nie wykluczam, bo nigdy nie należy mówić „nigdy”).
Mój blog uprzednio miał mieć tytuł: „Perełki Internetu”,  zamierzałam bowiem wyszukiwać dla Was najciekawsze treści, pomysły, zdjęcia. Ale doszłam do wniosku, że przecież sama mogę zrealizować większość tego, co podpatrzyłam w Internecie. Chociaż nie tylko – niektóre z tych pomysłów zrodziły się od początku do końca w mojej głowie, a na załączonych fotach pokażę Wam, krok po kroku, jak je zrealizować. Moje propozycje dla Was będą dotyczyć przeróżnych dziedzin:
Domu
Szycia
Dzieci
Zwierząt
Podróży
Książek
oraz życiowych rad i porad.
Jeśli będziecie śledzić tego bloga, to myślę, że wcześniej czy później każdy znajdzie tu coś dla siebie!
Serdecznie zapraszam! I proszę o Wasze uwagi, komentarze i propozycje tematów, które Was najbardziej interesują!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz